Söndagsmys!

Go' kväll!
Igår när jag kom hem från Ryssby åkte jag ju ut till Erica en stund efter. Vi drack lite kaffe sen sågade vi ved och klyvde den i sån där maskin. ASKUL! Hade det jättemysigt med tre filmer på kvällen. En komedi och två som jag tror är skräck fast dom var bara jättekonstiga och inte läskiga alls.
Iaf så var det jättemysigt, somnade gott sen också.
Vaknade runt 11 imorse och tog lite mysfrukost med oboy och en macka medans vi tittade på Ghost Hunters.
Gjorde inte så mycket mer sen utan blev mest tv och leka lite med Ozzy.
Mamma och Thomas kom och hämtade mig runt 4 så drog vi och hämtade käk sen drog dom iväg så satt hemma och kollade film medans jag väntade på att lillebror skulle komma hem. Han stack iofs ut direkt när han kom så blev själv en stund till, sen vid 7 hämtade jag honom så hade vi supermys med Peter Pan.
 
Nu har jag kollat på Bones och någon Beck film med mamma och tvättat lite tills imon. Gött med helt nytvättade kläder. Skulle egentligen duschat också men det glömde jag och är för trött nu så ska göra det imon på morgonen innan skolan. Men nu ska jag iaf kolla klart på The Notebook eftersom jag inte hann det varken igår eller idag.
 
Sån där jättegammal söt bild från när jag var typ 13 år. Lite smågullig sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0