Stukad fotfan....

Varit sjukt dålig uppdatering i helgen jag vet. Fick lite bråttom i fredags så fick springa runt och packa väska och fixa mig och massa och sen drog jag ut till Erik i Ryssby och lekte lite med honom Jesper Julle Simon och Emelie. Jag och Emelie drog till festen runt 9 tror jag. Träffade massa mysigt folk och hade jävligt kul fram tills att jag trampar snett ner från en trottoarkant och stukar foten. Kunde gå på den och sådär men det gjorde ont som fan. Tillslut fick David ringa min syster som ringde mamma som ringde mig. Komplicerat men David och Martin hjälpte mig iaf bort till Erik för att hämta min väska och sen väntade dom med mig tills mamma Thomas och Jonathan kom för att hämta mig. Så fort jag kom hem la jag mig i sängen och dog i några timmar.
Vaknade vid 7 på morgonen och fick glida på rumpan ner för trappan och sen hoppa på ett ben in till mamma. Så hon gick och hämtade några värktabletter till mig sen somnade jag om och hade inte lika ont när jag vaknade några timmar senare.
 
Fick iaf foten tejpad av Kim igår. Sen gjorde jag typ ingenting på hela dagen. Satt och spelade Sims och stack och köpte käk med syster och Robin. Sen drog jag ut med Loke och Patrik en runda och åkte lite bil. Vi drog bort till Torino och träffade Julle Erik Simon och Emelie och sen kom Jonteponte också lite senare. Satt och snackade och hade väl det ändå ganska roligt. Fick som tur väl var skjuts hem av Patrik sen så slapp gå hem på min fot. Dock bara 1 km hem ungefär men ändå. Inte så kul med stukad fot och sjukt mörkt och läskigt ute liksom.
Väl hemma så snackade jag lite med Daniel innan jag tillslut drog mig upp till mitt rum och kollade lite på Sjunde Himlen. Vilket för övrigt är det enda jag har gjort idag. Förutom att bråka med Gurra om ifall det heter ''No hablO ingles'' eller ''No hablA ingles''. Tillslut orkade jag inte med honom längre så loggade ut från facebook... HEHEHEHE!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0