You aint backin' down and I aint backin' down

Hej!
Haft det ganska chill idag faktiskt. Började med matte halv 10 sen historiaprov efter det. Gick väl ganska bra om jag får säga det själv. Med tanke på att jag knappt kunde något innan provet så skrev jag faktiskt svar på nästan alla frågorna.
Det tog väl sisådär en kvart 20 minuter eller något så sen när jag hade gjort provet vid typ halv 11 så hade jag rast till klockan 1. Rätt chill faktiskt!
Så fick sitta och vänta på Angelica och Natalie så drog vi och käkade med Sandra.
Sen ganska chill Sociologilektion och efter det blev det svenska där vi bara snackade och gick igenom massa grammatik grejer.
 
Kom hem vid typ 20 i 4 så drog upp och kollade på Sjunde Himlen och kollade runt lite. Nu har jag precis käkat lite lasagne och snackat lite med min syster och mamma. Men nu ska jag ta tag i mitt liv och plocka ut lite kläder som jag ska visa John sen så ska vi bestämma vad jag ska ha på mig imorgon på skolfotot.
 
Ska även kolla runt efter en ny vinterjacka som papi ska köpa till mig. Gytt! Men hittar ju dock INGENTING! Och vill helst se sakerna IRL och prova innan jag köper dem. Så om det finns någon söt liten människa där ute i cyperspace (EHEHEHE) som vet vart det finns snygga vinterjackor så skulle jag bli sjukt tacksam!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fin blogg du har! :)

2012-09-28 @ 13:48:53
URL: http://lifenlove.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0