1 januari 2013

OMG HAR INTE BLOGGAT SEN FÖRRA ÅRET!!!!! EHE!
Igår var helt underbart. Började med att jag var hemma själv en timme typ och sprang runt och fixade mig. Sen drog jag upp till Sanna och där var vi några stycken till typ 11 då vi fick skjuts ner till puben där nyårsfirandet fortsatte.
Vid 12 slaget gick vi ut och kollade på alla raketerna och blev halvt döva av smällarna, iaf jag.
Träffade lite andra kompisar som jag snackade med också.
 
Sprang ut och in flera gånger och hade skitkul. Dock regnade det så mitt hår förstördes ganska hårt.
Runt 2 stack alla utom jag på efterfest för hade så sjukt ont i ryggen och typ inget batteri på telefonen så fick skjuts hem av en kompis. Mamma och Jonathan kom samtidigt som mig så pratade lite med mamma om kvällen och sådär sen gick dom och la sig. Jag kunde dock inte sova så satt uppe till typ halv 6 imorse. Underbart!
Funderar på att gå ner snart och ta en dusch eller något för orkade verkligen inte ta bort sminket igår och har massa hårspray i håret.
 
Jag och Julle kan också vara fina ibland. Speciellt på puben, på puben är vi finast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0