Allting går upp för mig när solen går ner

IM FUCKING BACK!
Fick äntligen internet idag. Mitt liv är stabilt och jag har koll på de saker jag känner att jag måste ha koll på.
Jag kan kolla på serier igen och kanske tillochmed blir det lite bloggning!
Har iaf praktiserat i ungefär två veckor nu. Har varit jätteroligt praktisera där jag praktiserar.
Blir lite omväxling eftersom jag jobbar olika tider. Oftast är det halv 1 till halv 10 på kvällen men ibland är det 8 till 4 och sen har jag några dagar då jag jobbar mellan halv 7 och 10 på morgonen.
Jobbar även nu i helgen också. Men börjar inte förrens halv 2 på lördag så blir kanske att jag drar ut en runda på fredag. Sen får vi se om jag orkar på lördag eftersom jag börjar jobba klockan 8 på morgonen på söndag.
Men är iaf ledig imorgon och på fredag så då får jag ''helg'' där istället. Sen är jag ledig på måndag också eftersom vi har studiedag då.
Har tre veckor kvar på praktiken och sen är det lov efter det så känns ganska najs ändå.
 
Nästa helg blir det lite festligheter eftersom en polare fyllt 18 och ska ha fest då. Jag hoppas på att det ska bli en jävligt bra kväll och ska försöka att fixa skjuts in till stan i tid också.
Vet dock verkligen inte vad jag ska ha på mig så får se till att fixa det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0