Första dagen i skolan!

Hej på er! Inte bloggat på några dagar eftersom jag inte har något internet. Kommer inte bli mycket bloggande veckorna framåt nu. Går bara denna veckan i skolan sen har jag praktik i 5 veckor efter det. Kommer blogga när jag är i skolan denna veckan sen får vi se hur det blir efter det.
 
Har ju flyttat nu och sådär, fått iordning ganska mycket faktiskt. Fått upp lite grejer dock måste jag ha mer hyllor för att jag ska kunna få plats med allting och mina garderober är sönder så kan fan inte ha något där i typ.
Vår kyl och frys fungerade inte så vi fick ett nytt igår. Ett snyggare kylskåp tack och lov.
Har iaf fått in min klädsnurra så har kunnat hänga upp lite kläder där iaf. Får se hur lång tid det tar innan jag får iordning på allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0