Internet<3

Hej på er! Var några dagar sen sist. Har inget internet hemma, inget som fungerar som jag vill iaf, så kan inte blogga hemma. Just nu sitter jag i huset och håller på att ladda ner massa filmer. Är ledig från praktiken idag så passade på att dra hit när mamma ändå skulle packa ner lite småsaker som blev kvar här när vi flyttade. Känns jävligt konstigt att vara här faktiskt när jag inte har något rum kvar eller något sånt. Men men.... Mamma håller på och försöker fixa så vi kan få internet till lägenheten, awesome!
Tänkte bara slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever.
 
Har praktik 5 veckor framåt nu och sen en veckas lov efter det. UNDERFUCKINGBART! Chill schema har jag också. Jobbar en helg dock men börjar inte så tidigt så det är najs iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0