You only miss the sun when it starts to snow

Hejsan hojsan!
För en timme sen ungefär kom jag hem från jobbet/praktiken eller vad ni nu vill kalla det. Har jobbat sen halv 2 så vart rätt skönt att komma hem faktiskt.
Har varit en ganska bra dag idag iaf. Var ganska chill på praktiken. Var ute och käkade pizza och sen har vi mest chillat.
Pappa kom och hämtade mig och cyklen eftersom den var helt knas. Men den fixade han iaf så blir att cykla till praktiken imorgon eftersom jag börjar klockan 9. Sen jobbar jag bara till klockan 2 och eftersom jag är ledig på måndag spelar det ingen roll om jag sover när jag kommer hem eller inte. Så jävla gött med studiedagar!
Nu ska jag iaf ta bort sminket och smörja in ansiktet och sen ska jag lägga mig och kolla på ett avsnitt Buffy innan jag somnar.
Känns ju sådär roligt att jobba när man vet att ens polare är på fest... Jaja, man kan inte få allt. Bättre att jag jobbar denna helgen än att jag jobbar nästa och missar en annan polares 18års fest. Kommer ju fler gånger trots allt. Men lite surt är det faktiskt.
Men nu ska jag faktiskt ta och fixa mig inför sängen, ni får en söt bild också, enjoy bitches! :*
 
Man ser inte mina ögon så mycket men älskar ändå hur bra dom ser ut på den här bilden, dom typ glittrar lite. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0